Kviečiame prisijungti prie Vilniaus naktinio biuro komandos: ieškome biuro veiklos koordinatoriaus (-ės)

Vilnius gyvas visą parą, o naktinis gyvenimas – svarbi miesto kultūros ir ekonomikos dalis. Vilniaus naktinis biuras kuria miestą, kuriame kultūra, darni kaimynystė, naktinis gyvenimas ir gyvenimo kokybė dera tarpusavyje.

Šiuo metu ieškome kolegos (-ės), kuris (-i) būtų atsakingas (-a) už sklandų biuro administravimą, dokumentų valdymą, informacijos paiešką, viešuosius pirkimus, pagalbą komandai ir efektyvų kasdienių procesų organizavimą.
Ši pozicija tinka žmogui, kuris mėgsta tvarką, yra kruopštus, organizuotas ir geba dirbti su dokumentais.

Prisijunk prie Vilniaus naktinio biuro komandos!

Aplikuoti gali paspaudęs (-usi) šią nuorodą 

Pagrindinės atsakomybės:

1. Biuro administravimas
– Užtikrinti sklandžią kasdienę biuro veiklą ir procesų koordinavimą.
– Rengti įstaigai reikalingą dokumentaciją (raštus, tvarkas, reglamentus, protokolus ir pan.).
– Tvarkyti ir archyvuoti dokumentus pagal nustatytus reikalavimus.
– Užtikrinti biuro aprūpinimą priemonėmis ir paslaugomis.
– Organizuoti inventorizaciją.
– Organizuoti komandiruotes (kelionės dokumentai, derinimai, rezervacijos).
– Protokoluoti susitikimus ir posėdžius.
– Prižiūrėti ir koordinuoti vykdomus biuro remonto darbus.

2. Viešieji pirkimai
– Dalyvauti viešųjų pirkimų procese: poreikių rinkimas, dokumentų rengimas, ir kt.
– Ruošti ir teikti dokumentus viešųjų pirkimų sistemose (CVP IS, SABIS, EcoCost).
– Administruoti ir rengti sutartis.
– Bendrauti su paslaugų ir prekių tiekėjais.
– Administruoti sąskaitas.

3. Papildomos atsakomybės
– Kaupti ir sisteminti naktinės ekonomikos duomenis.
– Rinkti ir apdoroti informaciją.
– Prisidėti prie ES finansuojamų projektų įgyvendinimo (dokumentai, informacijos paieška ir kt.)
– Priimti svečius ir lankytojus biure.
– Administruoti pagrindinę įstaigos el. pašto dėžutę.
– Administruoti renginių rezervacijų sistemą (užklausų koordinavimas, informacijos atnaujinimas).
– Prisidėti organizuojant Vilniaus naktinio biuro renginius.
– Teikti pagalbą komandai ir vadovybei pagal poreikį.

Reikalavimai:
– Aukštasis universitetinis išsilavinimas.
– Ne mažiau kaip 2 metų patirtis biuro administravimo ar panašioje srityje.
– Pageidaujama patirtis dirbant su viešaisiais pirkimais.
– Puikūs lietuvių ir anglų kalbos įgūdžiai (ne žemesni nei B2 lygio).
– Puikūs raštvedybos ir kalbos kultūros įgūdžiai.
– Atsakingumas, kruopštumas ir organizuotumas.
– Darbo patirtis valstybinėje institucijoje – privalumas.
– B kategorijos vairuotojo pažymėjimas – privalumas.

Prisijungti prie mūsų verta, nes:
– Gausi papildomą sveikatos draudimą.
– Dirbsi Vilniaus senamiestyje.
– Viešuoju transportu Vilniuje galėsi naudotis nemokamai.

Atlyginimas
Nuo 2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
(priklausomai nuo darbo patirties ir turimų įgūdžių)

Aplikuoti gali paspaudęs (-usi) šią nuorodą.

Prenumeruokite naujienlaiškį 



    Į viršų